تخفیف تمامی دوره ها ویژه دهه مبارک فجر

 

.

تخفیف ویژه تمامی دوره های آکادمی گام برتر ویژه دهه مبارک فجر و سال روز انقلاب شکوهمند ملت بزرگ ایران . برای کلیه زبان آموزانی که از تاریخ ۱ بهمن ۱۳۹۴ الی ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ثبت نام خود را در آکادمی گام برتر تکمیل نمایند . برای برخورداری از این تخفیف فوق العاده تنها تا پایان ۲۲ بهمن ماه فرصت دارید . ( منقضی شده است )

9 دیدگاه برای “تخفیف تمامی دوره ها ویژه دهه مبارک فجر

  1. سلام خسته نباشید
    ببخشید من میخواستم آموزشگاه شما ثبت نام کنم اما زیاد نمیدونم . در کل بخوام بگم اینه که میخوام آخرش تافل بگیرم یعنی به طور کامل و پیوسته بیام تمام ترم های آموزش رو میخواستم بدونم حالا که آخره ساله ثبت نام دارین ؟ یا بزارم بعد از تعطیلات نوروز ۹۵ بیام .
    ممنون

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما

      ابتدا باید به شما تبریک بگیم که برای یادگیری زبان برنامه بلند مدتی رو انتخاب کرده اید ، و همچنین باید تشکر کنیم از شما به خاطر انتخاب آکادمی گام برتر
      در رابطه با پرسش های شما باید عرض کنم که شما می بایست در اولین گام تعیین سطح بشید که برای این کار باید تشریف بیارید به آکادمی گام برتر به آدرس خیابان صفائیه ، نبش کوچه ۲۵ ، طبقه بالای بانک مسکن ؛ در گام بعدی و پس از مشخص شدن میزان سطح آشنایی شما با زبان انگلیسی ( که میتواند این میزان از ۰ تا ۱۰۰ باشد ) دوره مناسب با شرایط زمانی شما برایتان برنامه ریزی شده و کار آموزش شروع خواهد شد . در رابطه با پرسش دوم شما باید اشاره کنم که پیشنهاد ما ثبت نام قبل از تعطیلات نوروز سال ۹۵ می باشد ، چرا که در صورت ثبت نام در سال ۹۴ می توانید در کلاس های اسفند ماه نیز شرکت نمایید .

      1. خیلی مرسی . ممنوم بابت راهنماییتون 🙂
        پس بهتر شد این جوری میتونم از اسفند ماه هم استفاده کنم . خیلــــــــی ممنون. حتما میام واسه تعیین سطح

        1. خواهش میکنم ، بی صبرانه منتظر حضور شما در آکادمی زبان گام برتر هستیم .

  2. سلام
    اگر بخواهم از سطح مقدماتی تا کسب نمره بالا در آزمون MSRT چند جلسه کلاس خصوصی لازم است و هزینه هر جلسه چقدر است؟ لطفا میل بزنید
    ممنون

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز ، توجه داشته باشید که برای اطلاع از شرایط کلاس های خصوصی باید به صورت حضوری به آکادمی گام برتر تشریف بیاورید . همچنین در رابطه با پرسش نخست شما نیز باید عرض کنم ، تعداد جلسات مورد نیاز برای شما ، به عوامل مختلفی بستگی دارد ، مانند میزان آشنایی شما با زبان انگلیسی ، میزان زمان مطالعه و فاکتور های دیگر .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *