معرفی اساتید آکادمی

oodf-2

مهندس سید رضا طباطبایی

مدیریت واحد آقایان آکادمی گام برتر

———————————————

استاد هادی رضایی مقدم / کارشناس ارشد زبان انگلیسی

مدرس دوره های Discussion و آیلتس

با بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس

———————————————

استاد مهدی عیوضی / کارشناس ارشد زبان انگلیسی

مدرس دوره های تاقل ارشد و دکترا 

با بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس

 


 

oodf-1

استاد سرکار خانم ناهید طباطبایی

کارشناس ارشد زبان انگلیسی

مدیریت واحد خواهران آکادمی گام برتر

———————————————

استاد سرکار خانم مریم ملااسماعیلی / کارشناسی ارشد Teaching زبان انگلیسی

استاد دانشگاه پیام نور ، آزاد و دیگر مراکز علمی استان قم ، سابقه بالای تدریس زبان انگلیسی

———————————————

استاد سرکار خانم اکبری / کارشناس زبان انگلیسی

مدیریت آموزش و مشاور آکادمی گام برتر

———————————————

استاد سرکار خانم مهری علیزاده / دکترای زبان شناسی 

با بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس

———————————————

استاد سرکار خانم فهیمه احمدی / کارشناس زبان انگلیسی

با بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس


73 دیدگاه برای “معرفی اساتید آکادمی

  1. سلام در آموزشگاه فقط زبان انگلیسی تدریس میشه..؟
    شما زبان کره ای هم آموزش میدید آیا؟؟

    1. سلام خیر ، ما به صورت تخصصی بر روی زبان انگلیسی تمرکز داریم

  2. سلام من خیلی دوست دارم که در دوره های فشرده تان شرکت کنم یکبار هم برای ثبت نام امدم ولی موفق به ثبت نام نشدم می خواستم بپرسم فعلاچند دوره فشرده تان در حال برگزاری است و ترم چند هست وایا کلاس هایی هست که در استانه برگزاری باشد تا بتوانم ثبت نام کنم یعنی کی شروع خواهد شد

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز در حال حاضر ۳ دوره فشرده در حال برگزاری است و شما میتوانید برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این دوره ها با شماره همکاران بخش پذیرش و با شماره ۰۲۵۳۷۸۴۰۴۴۱ تماس حاصل فرمایید.

  3. سلام/من نیاز به یک دوره فشرده مکالمه دارم/شرایط؟هزینه ها؟نام استاد؟ضمنا قبلا اموزشگاه زبان جهاد دانشگاهی رفتم که استادش خانم خوشنواز بود وبسیار عالی/الان نمیدانم ایشان کجا هستن؟ایا استادی در حد ایشان مسلط و جدی دارین؟۰۹۱۲۳۵۱۷۶۵۳

    1. با سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز . لطفا به صورت حضوری به آموزشگاه گام برتر مراجعه بفرمایید تا با توجه به سطح آموزشی شما . اطلاعات دوره و استاد مربوطه تقدیم حضورتان شود.

  4. سلام
    کلاس دیسکاشن و دوره ادونس ترم جدید چه زمانی تشکیل میشه؟ کلاس امادگی آزمون اف سی ای هم بزارید لطفا

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز
      در حال حاضر دوره دیسکاشن موسسه گام برتر در حال برگزاری می باشد و کلاس دوره ی جدید هم از اوایل شهریور ماه برگزار خواهد شد. در رابطه با دوره ادونس هم باید عرض کنم که برای شرکت در دوره فوق باید در جلسه تعیین سطح موسسه حضور یابید.

  5. سلام
    تدریس کلاس های ترم یک تا سه برعهده کدام استاد و چه روزهایی و چه ساعت هاییه
    با تشکر

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز ، باید خدمت شما عرض کنم که ترم ۱ با سرکار خانم طباطبایی ( روزهای زوج ساعت ۶ الی ۸ بعد از ظهر ) – ترم دوم هم با سرکار خانم طباطبایی ( روزهای زوج ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح ) – ترم سوم هم سرکار خانم احمدی ( روزهای زوج ساعت ۶ الی ۸ بعد از ظهر )

  6. خواستم بدونم چه روزی و چه ساعتی هستن که بیام برای دیدنشون تا صحبت کنم. خ امرایی و خ خسروخانی

    1. سرکار خانم خسرو خانی روز های فرد در آموزشگاه گام برتر تدریس دارند برای هماهنگی ساعت حضور همانطور که خدمتتون عرض کردم لطفا با بخش پذیرش آکادمی به شماره ۳۷۸۴۰۴۴۱ الی ۳ در تماس باشید . با تشکر از شما

  7. سلام من دانشگاه آموزشی نمونه دولتی هستم و ساعت دو برمیگردم خونه با این شرایط شما برنامه ریزی تون چطور هست که به درس هام فشار نیاد

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز ، این افتخار را به ما بدهید که به آکادمی گام برتر به صورت حضوری مراجعه فرمایید تا بعد از برگزاری جلسه تعیین سطح بتوانید بهترین مشاوره و انتخاب را خدمت شما دوست عزیز ارائه نمائیم ، اما برای اطلاع شما عرض شود که ما دوره های مناسب شما را در ساعت های ۵ تا ۷ و یا ۷ تا ۹ هر روز و یا دوره ویژه جمعه ها را نیز برگزار می نماییم که میتوانید در این دوره ها شرکت فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد پذیرش آکادمی گام برتر به شماره ۳۷۸۴۰۴۴۱ الی ۳ تماس حاصل فرمایید .

  8. سلام و عرض ادب. جسارتا استاد امرایی و خسروخانی چه ترمی رو تدریس میکنند؟ چه روزهایی و چه ساعتی

    1. سلام و عرض ادب ، سرکار خانم امرایی در حال حاضر دوره مقدماتی در ترم های ۱ و ۲ مشغول به فعالیت هستند ، و خانم خسروخانی نیز در دوره نیمه فشرده ترم ۵ رو تدریس می کنند .

      1. سلام مجدد
        تایم کلاس های خانم خسروخانی و امرایی چه ساعت هایی هست؟ میخواستم ملاقات داشته باشم باهاشون

        1. لطفا برای هماهنگی ملاقات حضوری با اساتید با واحد پذیرش آکادمی گام برتر به شماره ۳۷۸۴۰۴۴۱ الی ۳ تماس حاصل فرمایید.

  9. سلام و عرض ادب
    من میخواهم زبان شروع کنم و اگر ممکن است میخواهم هزینه شهریه هرماه از ترم اول را بدانم و اینکه چه مدت زمان طول میکشد هر ترم و اگر ممکن است بدانم کلاسها چه ساعتی و با چه استادی برگزار میشود. تعیین سطح هم شده ام. با تشکر

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز ، لطفا برای دریافت پاسخ پرسش هایتان با شماره ۳۷۸۴۰۴۴۳ واحد پذیرش آکادمی گام برتر تماس حاصل نمایید .

  10. سلام و خسته نباشید
    ببخشید تایم کلاس های ترم ۱ شما چه ساعتی و با کدام استاد است ؟

    1. اولین جلسه از دور جدید کلاس های ترم ۱ از تاریخ ۸ دی ماه و در زورهای زوج ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار میگردد . استاد امرایی هم مدرس این دوره هستند .

  11. سلام و خسته نباشید خدمت کادر محترم آموزشگاه گام برتر
    آیا همه ی اساتید آموزشگاه مجرب هستند ؟

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز که با ۲ نام ایمیل و نام کاربری همراه ما هستید ! باید خدمت شما عرض کنم که مدیریت جدید آکادمی گام برتر ، تعدادی از برترین اساتید حال حاضر استان را در این مجموعه گرد هم آورده تا بهترین و بالاترین کیفیت را برای شما و دیگر زبان آموزان عزیز ارائه نمایند ، لذا این اطمینان را به شما میدهیم که در آکادمی گام برتر کیفیت آموزش و دانش اساتید ما در بالاترین سطح در استان قم قرار دارد .

  12. سلام و عرض ادب
    ببخشید من برای تایم عصر کلاس مد نظرم هست. چه اساتیدی تدریس میکنند در کلاس های عصر؟ اگر امکان داره بدونم استادهای خانم هرکدام چه گلاس هایی رو برگزار میکنند

    1. سلام خدمت شما زبان آموز عزیز
      باید خدمت شما عرض کنم که سرکار خانم امرایی روز های زوج از ساعت ۱۸ الی ۲۰ کلاس ترم ۳ نیمه فشرده را برگزار می نمایند . سرکار خانم فلاح روز های زوج از ساعت ۱۷ الی ۱۹ کلاس های ترم ۶ نیمه فشرده و در نهایت سرکار خانم طباطبایی روز های زوج از ساعت ۱۷ الی ۱۹ کلاس های ترم ۹ نیمه فشرده را برگزار می نمایند . البته پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات کامل تر و تعیین سطح به آکادمی زبان گام برتر تشریف فرما شوید .

  13. سلام وخسته نباشید
    چرا اسمی از خانم امرایی در بین اساتید نیاورده اید ؟!

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز ، لیست اساتید به دلیل تغییر قالب سایت در حال به روز رسانی می باشد . به زودی لیست جدید قابل مشاهده خواهد بود . ممنون از دقت نظر شما

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز ، باد عرض کنم که تمامی اساتید آکادمی گام برتر برای یادگیری زبان آموزان این آموزشگاه سخت گیر و جدی هستند اما در عین حال رابطه فوق العاده ای با زبان آموزان برقرار کرده اند و کلاس ها در محیطی بسیار صمیمی و دوستان برگزار میشوند .

  14. سلام من دانشجو هستم و برای زبانم نیاز بیشتر و تمرکز به خواندن مطالب انگلیسی دارم و نیاز چندانی به صحبت کردن ندارم.
    ایا اموزشگاه می تونه به اینجانب کمک کنه؟

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز . ممنون که گام برتر را انتخاب فرموده اید . قطعا میتوانیم با بررسی نیاز های واقعی شما در بحث یادگیری مهارت های مورد نیازتان در آموزش زبان انگلیسی به شما کمک نماییم . از این رو پیشنهاد میکنیم برای تعیین سطح و انتخاب دوره مناسبتان به آکادمی گام برتر تشریف بیاورید .

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز ، باید توجه نمایید که قیمت کلاس های خصوصی به فاکتور های مختلفی از جمله میزان آشنایی شما با زبان خارجی بستگی دارد از این رو برای اطلاع از شرایط کامل و قیمت هر کلاس به آکادمی گام برتر تشریف بیاورید .

  15. باعرض سلام خسته نباشید خدمت اقای دکتر رضایی یک سوال دارم؟ببخشید می خواستم ببنم وقت دارند برای کلاس خصوصی؟ لطفا

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز ، لطفا برای هماهنگی برگزاری کلاس های عمومی و حتی خصوصی به آکادمی گام برتر تشریف بیاورید .

  16. سلام؛باتشکرازاستادرضایی یه سوال از گرامرداشتم قسمت چهارم افعال بی قاعده اسمش چی بود؟

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز ، همانطور که خودتان نیز میدانید ! افعال بی قاعده ۳ قسمت می باشند و در نتیجه قسمت چهارم افعال بی قاعده وجود ندارد .

  17. با سلام خدمت مدیریت آموزشگاه گام برتر .
    آکوزشگاه گام برتر واقعا آموزشگاه خوبی است و استید واقعا خوبی داره .
    میخواسم ببینم استاد دلیریان دیگه اونجا تدریس نمیکنن؟

    1. سلام ما هم خدمت شما زبان آموز عزیز که به مجموعه گام برتر لطف دارید . باید خدمت شما عرض کنم که استاد دلیریان عزیز در حال حاضر در آکادمی گام برتر مشغول به تدریس نمی باشند اما در فرصت های پیش رو سعی میکنیم از توانایی های این استاد عزیز بهره ببریم .

  18. سلام خدمت همه ای پرسنل و اساتید گام برتر
    از نظر من همه ای استاد بخصوص سرکار خانم استاد طباطبایی و استاد حسین زاده عزیز بسیار بسیار شیرین و عالی تدریس میکنند من دو ترمه نیمه فشرده ای ک درکلاس این اساتیدحضور داشتم واقعا فوق‌العاده بود
    هم شیوه تدریس هم بدخورد این اساتید محترم
    من از همینجا خسته نباشید میگم ب هردواستاد خوب وتوانا ان شاءألله همیشه موفق و سربلند باشند

  19. با سلام
    ببخشید میتونم بپرسم ایا استاد تیموری هم تازگی ها امتحان ایلتس داده؟نمره؟
    خیلی ممنون.

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز . متاسفانه اطلاعات اساتید عزیزی که در حال حاضر در آکادمی گام برتر حضور ندارند ، قابل ارائه نمی باشد .

  20. آیا از اساتید زبانتون کسی هست که تازگیا آزمون آیلتس داده باشند و نمرشون ۹ باشه و یا حداقل writing 9 داشته باشند؟؟؟ آخه اکثر اونایی کع میگن ما مدرس آیلتس هستیم چندین سال قبل امتحان دادن و نمره بالا گرفتند، درصورتیکه که توی سال های اخیر آیلتس سخت تر شده.
    من خودم ۲ هفته پیش امتحان دادم و overall من ۶٫۵ شد ، به خاطر اینکه رایتینگم ضعیف بود نتونستم ۷ بگیرم، ممنون میشم بتونید راهنماییم کنید
    در ضمن آیا برای من در این سطح کلاس عمومی هست یا باید کلاس خصوصی برم؟؟

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز . در پاسخ به پرسش اول شما باید عرض کنم که ، بسیاری از اساتید حاضر در آکادمی گام برتر در سال های اخیر موفق به دریافت مدرک آیلتس شده اند و برای مثال یکی از برترین اساتید آموزش زبان انگلیسی در استان قم ( جناب آقای دکتر رضایی ) سال گذشته در این آزمون شرکت کردند و موفق به کسب نمره ۸٫۵ شده اند . و همچنین یکی از زبان آموزان ایشان نیز در سال جاری در آزمون شرکت کرده و موفق به کسب نمره ۸٫۵ شده اند . در نتیجه می توانید مطمئن باشید که گروه آموزشی آکادمی گام برتر ، آزمون آیلتس و دیگر آزمون های بین المللی را کامل بررسی کرده و برنامه ریزی ویژه ای را برای بالابردن سطح زبان آموزان خود انجام می دهند .
      همچنین پاسخ پرسش دوم شما نیز مثبت بوده و پیشنهاد ما حضور شما زبان آموز عزیز در آکادمی گام برتر برای تعیین سطح و دریافت مشاوره تخصصی می باشد .
      بی صبرانه منتظر حضور شما در آکادمی گام برتر هستیم …

  21. باسلام. چقدخوب بود اگه محمد صرفه جو هم دوباره بود. تمام استادهاتونو میشناسم. کاش ایشونم بود. یه استاد نمونه. هم تواخلاق هم توتدریس.

    1. سلام خدمت شما زبان آموز عزیز .
      قطعا همینطوره که میفرمایید . و البته این رو هم باید اضافه کنم که تمامی اساتید مجموعه گام برتر از نظر علمی و اخلاقی نمونه هستند .

    1. با سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز . باید به اطلاع شما برسانیم که تدریس دوره های نیمه فشرده در ترم های مختلف با اساتید مجربی همچون استاد حسین زاده – استاد حسینی – استاد بیگدلی – استاد سلطانیان – استاد دکتر رضایی و دکتر نهمت اللهی می باشد .

    1. سلام ، خیر دوست عزیز ، اطلاعات اساتید و حتی زبان آموزان گام برتر ، کاملا محرمانه می باشد . اگر سوالی از ایشان دارید ، با واحد پذیرش هماهنگ بفرمایید تا سوالتون مطرح و بعد پاسخ اون رو دریافت کنید . با تشکر

  22. سلام…
    بنظر من بهتر اینه که سایت به روز باشه…اطلاعات اساتید مربوط به دوسال پیش است.

    1. دوست عزیز ، ممنون از توجه شما به وب سایت آکادمی گام برتر . ما این انتقاد را با کمال میل می پذیریم و سعی خواهیم کرد که به روز تر از قبل باشیم .

  23. امروز سالروز حضور من در این آموزشگاه هست ضمن تبریک به مسئولین آموزشگاه به دلیل این اتفاق مهم خواستم بابت تمامی تلاشهایشان ازشون تشکر کنم.
    بهتره نامی هم از اساتید خوب خودم سرکار خانم حسنی ،کاویانی،علیزاده و آقای دکتر نعمت الهی ببرم و همچنین کادر اجرایی آموزشگاه جناب آقای حسنی ،سرکار خانم عواطف و گل سر سبد اموزشگاه که چندیست غیبت دارن آقای شهبازی ببرم و تشکر ویژه از این عزیزان داشته باشم.
    موفق باشید

  24. روز معلم رو به تمامی اساتید آموزشگاه گام برتر تبریک میگم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشند. به ویژه اساتید خودم.

  25. سلام منم با نظر علی اقا موافقم شما با یه حساب کتاب ساده می فهمید که از یه ساعت و نیم زمان دیگه حداقل استاد نیم ساعت حرف میزنه از یه ساعت باقیمونده سهم هر زبان اموز برای صحبت کردن فقط۵دقیقه است!!!! که اونم اگه یه ادم پر حرف تو کلاس پیدا شه بقیه حقشون ضایع می شه ولی در کل من هم میگم گام برتر خییلی خوبه من بهش ۱۹ می دم

  26. سلام بنده در حال حاضر زبان اموز ترم۶ نیمه در این اموزشگاه می باشم وبا وجود گذراندن ۵ترم در این اموزشگاه هنوز علاقمند به ادامه در همین امزشگاه می باشم در این اموزشگاه همه چیز خوب است مخصوصا اساتید که هم از لحاظ بار علمی و هم از لحاظ روابط عمومی فوق العاده هستند منتهی تنها ضعفی که می بینم اینه که بعضی ترمها کلاس خیلی شلوغ میشه مثلا این ترم کلاسمون۱۱نفره است که یه ساعت و نیم وقت برای ۱۱که هم صحبت کنند و هم۳تا کتاب رو کار کنند وگرامر یاد بگیرند و رفع اشکال کنند خیلی کمه مثلا اگه سقفش۹نفر باشه رو یه جورایی میشه تحمل کرد ولی دیگه نه۱۲نفر!

    1. ممنون از نظر شما دوست عزیز . انشاالله در ترم های جدید شاهد تغییرات مثبتی خواهید بود

  27. گام برتر موسسه ای در سطح مناسب از نظر علمی میباشد ولی از نظر فضای آموزشی متاسفانه از فقر عجیبی رنج میکشد،اینجانب به شخصه با چهار استاد به نامهای استاد شفیعی،استاد کاویانی،استاد صرفه جو و استاد نعمت الهی کلاس داشته ام و از نظر من تمامی این اساتید از بار علمی خوبی بهره مند بوده اند ولی به نظر من برترین آنها از نظر علمی بدون شک استاد صرفه جو بوده است.به سفارش یکی از اساتید گام برتر به این سایت مراجعه کردم وتمایل زیادی به نوشتن این مطالب نداشتم فقط خواستم یکی از ضعفهای گام برتر را ذکر کنم که فکر میکنم این مورد باعث از دست دادن موقعیت بهتر این موسسه در بین موسسات میباشد البته موقعیت جغرافیایی این موسسه تا حد زیادی این ضعف را پوشش داده است به هر حال آرزوی موفقیت برای تمامی اشخاصی که در این موسسه فعالیت میکنند را دارم به خصوص سر کار خانم حسنی که اینجانب مزاحمتهای زیادی را برای ایشان در هنگام تشکیل کلاسها ایجاد کردم .
    Yours faithfully
    Mahmoud Ghasemi

    1. آقای قاسمی عزیز ، خیلی ممنونم از حسن توجه شما به مجموعه ی گام برتر ، امیدواریم در آینده ای نه چندان دور مشکلی که فرمودید برطرف بشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *