دوره کودکان و نوجوانان

_pic_1460372463

.

دپارتمان آموزش زبان انگلیسی کودکان و نوجوانان مرکز تخصصی زبان گام برتر همگام با تدوین سیستم آموزشی تخصصی متناسب با سیستم های آموزشی مدرن در دنیا ،‌ کلاس های آموزشی مکالمه کودکان و نوجوانان را برگزار می نماید. لازم به ذکر است که کتب اصلی آموزشی در این دوره First Friends و Family and Friends می باشند.

دوره کودکان با سیستم آموزشی و کتاب first friends شامل ۶ ترم ( هر کتاب در دو ترم ) هر ترم ۱۳ جلسه ۹۰ دقیقه برگزار میشود که هزینه شرکت در این دوره جمعا ۶۱۵ هزار تومان می باشد. همچنین دوره نوجوان هم با سیستم آموزشی و کتاب family and friends شامل ۲۰ ترم هر ترم ۱۵ جلسه ۹۰ دقیقه می باشد که هزینه شرکت در این دوره جمعا یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان می باشد. لازم به ذکر است که آموزش در گروه کودکان همراه با ویدیو، کتاب داستان، بازی و فلش کارت و … می باشد.

.

در ذیل میتوانید ویژگی های شرکت در دوره کودک و نوجوان مرکز آموزش گام برتر را مطالعه فرمایید.

  • بهره مندی از اساتید نخبه و آموزش دیده در زمینه آموزش کودکان و نوجوانان که آشنایی کامل با روانشناسی آموزش گروه سنی کودک و نوجوان را دارند
  • ارائه منابع آموزشی مدرن مناسب برای گروه آموزشی کودکان و نوجوانان
  • ارائه گزارشات پیشرفت دوره ای به والدین برای آگاهی از وضعیت تحصیلی فرزاندان عزیزشان
  • مطالعه و تحقیق علمی مستمر به منظور به روز رسانی منابع، شیوه ها و رویکرد های آموزش در زمینه کلاس های آموزش انگلیسی کودکان و نوجوانان
  • جلسات پخش کارتون و فیلم،‌ سرودهای انگلیسی،‌ بازی و سرگرمی در کنار آموزش کتای های اصلی
  • آماده سازی محیطی مجهز و آرام برای هرچه لذت بخش تر کردن یادگیری زبان انگلیسی


.

هزینه دوره کودک ( first friends ) به تفکیک :

هزینه کتاب First 1 مبلغ ۲۰۰ هزار تومان

هزینه کتاب First 2 مبلغ ۲۰۵ هزار تومان

هزینه کتاب First 3 مبلغ ۲۱۰ هزار تومان

 

هزینه دوره نوجوان ( family and friends ) به تفکیک :

هزینه کتاب Family1 مبلغ ۲۱۵ هزار تومان

هزینه کتاب Family1 مبلغ ۲۲۰ هزار تومان

هزینه کتاب Family1 مبلغ ۲۳۰ هزار تومان

هزینه کتاب Family1 مبلغ ۲۴۰ هزار تومان

هزینه کتاب Family1 مبلغ ۲۵۰ هزار تومان

 

11 دیدگاه برای “دوره کودکان و نوجوانان

  1. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید هزینه این دوره برای یک نفر و به صورت خصوصی چقدر میشه؟
    ممنون از آموزشگاه خوبتون

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز ، لطفا توجه داشته باشید که ابتدا باید در جلسه تعیین سطح میزان آشنایی شما با زبان انگلیسی مشخص و با توجه به میزان آشنایی شما تعداد جلسات مورد نیازتان مشخص شده و هزینه آن ها نیز تقدیم حضورتان شود.

  2. سلام وعرض ادب و خسته نباشید چگونه باید در سایت تست سطح بدم و ثبت نام کنم؟

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز . برای انجام جلسه تعیین سطح میتوانید با شماره ۰۲۵۳۷۸۴۰۴۴۱ واحد پذیرش آکادمی گام برتر هماهنگی های لازم را انجام داده و پس از آن به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه فرمایید.

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز ، شما میتوانید بدون محدودیت در تمامی دوره های آکادمی گام برتر که مناسب سطح شما است شرکت فرمایید ؛ اما پیشنهاد میکنم قبل از هر چیز با مراجعه به آکادمی گام برتر نسبت به تعیین سطح و انتخاب بهترین دوره مورد نیازتان اقدام فرمایید .

  3. سلام . من سنم ۲۸ سالمه . می خوام از مبتدی شروع کنم . تا بتونم انگلیسی صحبت کنم . چقد طول میکشه . و چقد هزینه داره

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز ، پیشنهاد میکنیم در ابتدای کار با مراجعه به آکادمی گام برتر به آدرس خیابان صفائیه ، نبش کوچه ۲۵ نسبت به برگزاری جلسه تعیین سطح اقدام فرمایید ؛ چرا که دانش زبانی شما در این جلسه به صورت کامل ارزیابی شده و نیاز شما به دوره های مختلف آموزشی بررسی خواهد شد . اما طبق فرمایش شما و اگر مبنای دانش زبانی شما را در حد مبتدی در نظر بگیریم ، شما می توانید در کلاس های دوره فشرده و یا نیمه فشرده شرکت فرمایید و پس از گذراندن این کلاس ها در آزمون دیپلم آموزشگاه شرکت فرمایید . شما پس از اخذ مدرک دیپلم و با تلاش و پشتکاری که در طول ترم ها از خود نشان می دهید میتوانید به سطح بالایی از دانش زبانی دستیافته و زبان انگلیسی را به عنوان یک رشته تخصصی و کارآمد ادامه دهید ؛ که برای ادامه راه نیز ما همراه شما خواهیم بود و میتوانید در کلاس های آمادگی آیلتس و تافل آکادمی ثبت نام کرده و پس از آن در آزمون بین المللی آیلتس و تافل شرکت نمایید . در آخر باید اشاره کنیم که هزینه کامل دوره ی نیمه فشرده مبلغ ۱ ملیون و ۴۰ هزار تومان می باشد که این مبلغ را در ۴ ترم آموزشی خواهید پرداخت . همچنین هزینه کامل شرکت در دوره های نیمه فشرده مبلغ ۵۸۰ هزار تومان می باشد که این مبلغ را در ۹ ترم آموزشی می توانید پرداخت نمایید . بازهم تاکید می کنیم برای رسیدن به نتیجه مطلوب و کسب اطلاعات بیشتر پیش از هر اقدامی به آکادمی گام برتر مراجعه کرده و در جلسه تعیین سطح شرکت فرمایید .

    1. سلام و عرض اد خدمت شما زبان آموز عزیز ، دوره ویژه نوجوانان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز های زوج و از هفته ی آخر خرداد برگزار خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *