تماس با ما

ee3

———————————————————————-

قم – خیابان صفاییه (شهدا) – نبش کوچه ۲۵ – طبقه بالای بانک مسکن

——————————————————-

آدرس پیج اینستاگرام گام برتر : http://instagram.com/Gam_e_bartar.academy

————————————-

شماره خط کانال ایتا و واتس اپ گام برتر : ۰۹۰۱۰۱۷۸۳۰۱

104 دیدگاه برای “تماس با ما

  1. سلام ببخشید من ی چند ترم جاهای دیگه رفتم راضی نبودم و ول کردم الان با دوستم می‌خوام دوباره شروع کنم فقط میتونیم خودمون و معرفی کنیم و از روی بعضی کلمات بخونیم و می‌خوایم شروع کنیم تا تافل
    هر ترم شما چند قیمته
    و ساعت ها و روز ها چطوریه ممنون میشم جوابمو بدین

    1. سلام خدمت شما زبان آموز عزیز ، پیشنهاد میکنم برای استفاده از مشاوره کامل و دریافت اطلاعات مورد نیاز به صورت تلفنی با بخش پذیرش موسسه تماس حاصل فرمایید ، شماره تماس ۳۷۸۴۰۴۴۱ الی ۳ هست.

  2. ببخشید درحال خاطر دوره فشرده دایره؟من قبل عید اومدم آموزشگاه ولی الان میخوام با یکی از دوستام دوره فشرده رو شروع کنیم .دوره شروع شده؟

    1. ما به صورت تخصصی روی زبان انگلیسی تمرکز داریم ، برای زبان های دیگر میتوانید از کلاس های خصوصی ما استفاده بفرمایید ، برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با واحد پذیرش آکادمی در ارتباط باشید ۳۷۸۴۰۴۴۱

  3. با سلام
    بنده بهمن ماه ثبت نام کردم. با این وضعیت قرنطینه آموزشگاه چه راهکاری یا برنامه ای برای آموزش دارد؟

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز ، شما میتوانید در دوران قرنطینه کرونا از سیستم آموزش آنلاین آکادمی بهره مند شوید که به زودی آموزش کامل برگزاری کلاس ها به صورت مجازی را در وب سایت قرار خواهیم داد تا از آن بهره مند شوید.

    1. سلام خدمت شما زبان آموز عزیز ، خیر متاسفانه جناب بیگدلی عزیز دیگر در آکادمی زبان گام برتر تدریس ندارند.

    1. سلام خدمت شما ، برای ثبت نام هر روز هفته ( به جز ایام تعطیل رسمی ) در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در خدمت شما هستیم.

  4. سلام من و دوستم ۱۷سالمونه و بخاطر اینکه زیاد علاقه نداشتم زبان رو زیاد بلد نیستیم. ما اگه الان بخواهیم بیایم کلاس زبان و از ترم یک شروع کنیم کی باید بیایم .واینکه مثلا اگه ما الان بیایم ترم یک یا دو چه مدتی هست که شروع شده؟

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز ، ترم یک بهمن ماه در نیمه اول بهمن شروع شده و شما و دوست محترمتان میتوانید در این دوره ثبت نام فرمایید.

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز . خیر کلاس ها با برنامه ریزی روز های زوج و فرد برای آقایان و خانم ها تفکیک شده هستند. روز های زوج برای خانم ها و روزهای فرد مخصوص آقایان هست

    1. سلام خدمت شما زبان آموز عزیز ، پاسخ شما مثبت هست. توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات موجود در سایت به صورت روزانه به روز شده و قیمت های درج شده در سایت با آخرین تغییرات خدمت شما اعلام می شود. پس با خیالی آسوده از محتوای ارائه شده در وب سایت آکادمی گام برتر استفاده فرمایید.

    1. برای برگزاری و اتمام ترم فشرده آکادمی گام برتر ، مدت زمان ۶ ماه در نظر گرفته شده است.

  5. سلام.برای کنکور فارغ التحصیل ها چه کلاسی رو پیشنهاد میکنید.
    متشکر اگه میشه زود جواب بدید

    1. علیرضای عزیز پیشنهاد میکنیم قبل از هرچیز به آکادمی گام برتر تشریف آورده و جلسه تعیین سطح را پشت سر بگذارید تا بعد از مشخص شدن میزان آشنایی شما با زبان انگلیسی ، بهترین پیشنهاد توسط اساتید ما تقدیم حضورتان شود. برای مراجعه حضوری و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران پذیرش آکادمی گام برتر هم میتتوانید در ارتباط باشید. ۳۷۸۴۰۴۴۱ الی ۳

  6. با سلام و احترام
    آیا امکان برگزاری کلاس های خصوصی مکالمه وجود دارد؟
    با تشکر از شما

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز. بله امکان شرکت در کلاس های خصوصی مکالمه وجود داشته و شما برای ثبت نام در این کلاس ها می بایست به آکادمی گام برتر به نشانی خیابان شهدا ( صفاییه ) نبش کوچه ۲۵ – طبقه بالای بانک مسکن تشریف آورده و یا با شماره های واحد پذیرش ما که در ذیل تقدیم حضورتان می شود تماس حاصل فرمایید.
      ۰۲۵۳۷۸۴۰۴۴۱ الی ۳

  7. سلام وقت به خیر..من سی سالمه.. لیسانس منابع طبیعی دانشگاه دولتی هستم..وزبان رو در کانون زبان ایران تا سطح های تو رفتم.. انگلیسی علاقه زیاد دارم ومیتونم صحبت کنم.. میخواستم بدونم من هم میتونم در کلاسهای شما برای دریافت مدرک ttcشرکت کنم؟ لطفا جواب من رو بدید.. با تشکر از شما

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز . باید توجه داشته باشید که برای شرکت در دوره ttc می بایست به صورت حضوری به آکادمی گام برتر مراجعه کرده و در جلسه تعیین سطح شرکت فرمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران بخش پذیرش با شماره ۰۲۵۳۷۸۴۰۴۴۱ الی ۳ تماس حاصل فرمایید.

  8. سلام
    من از ساعت ۱۰ تا الان که ۱ هست دارم با این ۳ شماره تماس میگیرم ولی اصلا کسی نیست که جواب بده
    چرا؟؟؟

    1. زبان آموز عزیز لطفا توجه داشته باشید که گاهی تماس با مجموعه گام برتر به دلیل ترافیک بالای تماس های ورودی ممکن است از دسترس خارج شود از این رو ضمن عذرخواهی از شما پیشنهاد میکنیم مجدد اقدام به تماس با آکادمی بفرمایید و یا شماره تماس خود را در پیام خود درج بفرمایید تا با شما تماس حاصل شود

  9. با سلام
    میخواستم بدونم چه کتابی برای دوره ایلتس اموزش داده میشه؟

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز

      برای کسب اطلاع از منابع آموزشی دوره آیلتس می توانید به واحد پذیرش آکادمی گام برتر مراجعه بفرمایید

  10. سلام
    میتونید درباره ازمون tolimo اطلاعاتی بدین؟مدرکش فقط در ایران اعتبار داره؟و کسانیکه این آزمون رو پاس میکنن،وارد دانشگاه میشن
    ممنون

  11. سلام چرا هر موقع تماس میگیرم هیچ کس گوشی رو بر نمیداره.
    آموزشگاه فعال هست توی قم ؟

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز . ساعت کاری آموزشگاه گام برتر هر روز صبح ها از ساعت ۸ و نیم تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و بعد از ظهر ۱۶ الی ۲۱ شب می باشد. قطعا اگر در این زمان با آکادمی تماس حاصل فرمایید همکاران بنده پاسخگوی شما خواهند بود.

  12. ســلام خسته نباشید
    دوتا سوال داشتم
    اول اینکه از چه رده سنی تو قسمت بزرگسالان میرن؟
    دوم اینکه لطفا ساعت و روزهای کلاس های ترم ۴ رو بگید .
    ممنـــون

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز
      در رابطه با سوال اول شما باید عرض کنم رده سنی ۱۶ و ۱۷ سال به بالا می توانند در دوره های ویژه بزرگسالان شرکت نمایند.
      همچنین در رابطه با پرسش دوم شما نیز باید عرض کنم که تمامی دوره های مربوط به بانوان در آموزشگاه گام برتر در روز های زوج برگزار می گردد. برای اطلاع از ساعات برگزاری دوره لطفا با واحد پذیرش آکادمی گام برتر به شماره ۰۲۵۳۷۸۴۰۴۴۱ الی ۳ تماس حاصل فرمایید.

  13. سلام . دو تا سوال داشتم .
    اول این که برای تعیین سطح چ ساعتی مراجعه کنم.
    دوم این ک کلاس ها برای ترم های بالا مجزا هستند یا مختلط؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز

      لطفا برای تعیین سطح در هر روز کاری ، با همکاران واحد پذیرش به شماره ۰۲۵۳۷۸۴۰۴۴۱ تماس حاصل فرمایید.

      دوره نیمه فشرده به صورت جداگانه برگزار می شود. ولی دوره فشرده به صورت مختلط در آکادمی زبان گام برتر درحال برگزاری می باشد.

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز ، متاسفانه در حال حاضر آموزش دوره های زبان اسپانیایی در تقویم آموزشی گام برتر برگزار نمی شود.

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز ، به اطلاع شما می رسانیم که آکادمی گام برتر به صورت تخصصی بر روی زبان انگلیسی فعالیت می نماید ، از این رو در حال حاضر دوره آموزش زبان آلمانی را در تقویم آموزشی خود نمی بیند .

  14. با سلام
    ببخشید دوره های free discussion کتاب هم داره یا نه فقط مکالمه هست؟؟؟

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز ، در پاسخ به پرسش شما باید عرض کم که خیر دوره مکامله آزاد بدون تدریس کتاب آموزشی خاصی تدریس می شود

  15. سلام. خسته نباشید
    میخواستم بپرسم کلاس زبان ژاپنی هم دارید در حال حاضر؟
    با تشکر

    1. سلام و عرض ادب در حال حاضر خیر اما اگر تعداد درخواست برای برگزاری این دوره بالا باشد قطعا برای برگزاری کلاس اقدام خواهیم کرد …

      1. خیلی ممنون
        تا الان درخواستی بوده؟
        و اینکه ثبت درخواست باید حضوری باشه؟

        1. بله برای ثبت درخواست باید به آموزشگاه گام برتر واقع در خیابان صفائیه ( نبش کوچه ۲۵ ، طبقه بالای بانک مسکن ) مراجعه بفرمایید

        1. پاسخ شما در پرسش قبل به شرح ذیل مطرح شد : متاسفانه دوره های زبان ژاپنی که در گذشته در آکادمی گام برتر برگزار میشد ، در حال حاضر تدریس نمی شوند. در عین حال برای یادگیری زبان جهانی انگلیسی به صورت تخصصی در خدمت شما هستیم.

  16. سلام ،خدمت مدیریت اموزشگاه
    شما مدرس بدون سابقه ولی دارای مدرک تی تی سی هم استخدام میکنین؟

    1. سلام و عرض ادب ، گام برتر همیشه در جذ نیروهای مجرب پیشگام بوده و هست ، از این رو اگر توانایی تدریس در سطوح مختلف آموزشی را در خود میبینید میتوانید با مراجعه به آکادمی گام برتر مراحل جذب مدرس که بخشی از آن شامل دموی تدریس در آکادمی می باشد را طی بفرمایید … برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۸۴۰۴۴۱ الی ۳ تماس حاصل فرمایید .

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز ، لیست اساتید آخرین بار در تاریخ ۱۹ خرداد سال ۱۳۹۶ بروزرسانی شده است

  17. سلام
    امکانش هست بدونم هرترم رو چه اساتیدی و چه روزهایی و چه ساعت هایی تدریس میکنند ؟
    با تشکر

    1. سلام و عرض ادب پیشنهاد میکنیم برای دریافت اطلاعات کامل دوره ها ، اساتید و روز های برگزاری آن با بخش پذیریش آموزشگاه گام برتر تماس حاصل فرمایید .

      1. سلام دوباره
        خواستم اگرمیشه مکتوب باشه و شما بفرستید چون یادم میره.
        قبلا یکبار تماس گرفتم یه کلاس رو جابجا گفته بودن. اگر امکانش هست ممنون میشم بفرستید.

        1. خدمت شما باید عرض کنم که کلاس های ترم ۱ خانم احمدی روزهای زوج ساعت ۶ الی ۸ بعد از ظهر – ترم ۳ خانم طباطبائی روزهای زوج ساعت ۴ الی ۶ بعد از ظهر – ترم ۳ خانم طباطبائی روزهای یک شنبه و پنج شنبه ساعت ۹ الی ۱۲ – ترم ۶ خانم یل آبادی روزهای زوج ساعت ۴ الی ۶ بعد از ظهر ( شروع کلاس از شنبه ۲۰ خرداد ماه )

  18. سلام و عرض احترام
    خواستم بدونم که کلاس های ترم ۱ شما چه روز هایی است و اساتید آنها چه کسی و زمان برگزاری آنها چه موقست؟ باتشکر.
    قبلا تعیین سطح هم شده ام
    ممنون

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز ، کلاس های ترم ۱ روز های زوج از ساعت ۶ الی ۸ بعد از ظهر و با تدریس استاد سرکار خانم احمدی برگزار می شود .

    1. دوره های عادی آکادمی در روز های جمعه هر هفته برگزار می گردد . لازم به ذکر است که دوره جدید هم از ۲۹ اردبیهشت ماه آغاز شده است ، پیشنهاد میکنیم برای ثبت نام با شماره ۰۲۵۳۷۸۴۰۴۴۱ تماس حاصل فرمایید .

  19. ببخشید فراموش کردم بپرسم که دوره فشرده هم در حال حاضر برگزار میشه؟

    1. در حال حاضر دوره فشرده به دلیل به حد نصاب نرسیدن زبان آموزان این دوره برگزار نمی گردد .

  20. سلام.

    میخواستم ببینم برای ثبت نام توی دوره IELTS چه پیش نیاز هایی لازم هست؟

    آیا باید قبلا در دوره های معمولی موسسه شما شرکت کرده باشم؟

    1. پیش نیاز شرکت در دوره های IELTS موسسه گام برتر صرفا گذراندن جلسه تعیین سطح موسسه می باشد و برای شرکت در دوره های IELTS نیازی به گذراندن دوره های معمولی ندارید .

  21. سلام.

    میخواستم بدونم که کلاس های خانم ها و آقایان بصورت مجزا برگزار میشه؟

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز ، بله کلاس های بانوان در روز های زوج و آقایان در روز های فرد در آکادمی گام برتر برگزار می شود

  22. باسلام ودرود بر شما در ارتباط با آیلتس وایاشمادراموزشگاه تدریس ایلتس را دارید یا خیر

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز . پاسخ پرسش شما مثبت است ، آکادمی گام برتر یکی از قدیمی ترین مراکز آموزش دورهای آیلتس در سطح استان قم می باشد

  23. با سلام
    درخصوص کلاسهای نیمه فشرده (مکالمه)میخواستم اطلاعات بیشتر کسب کنم.برای ثبت نام حتما مراجعه حضوری باید داشت؟

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز ، اگر افتخار دهید و به آکادمی تشریف بیاورید میتوانید علاوه بر مشاهده فضای آموزشی ما و استفاده از خدمات تعیین سطح و … مراحل ثبت نام را نیز انجام دهید .

  24. عجب وب سایتی شده گام برتررررررررررررررررر ایول خیلی حال کردم با قالب جدید

  25. با سلام و وقت بخیر

    ببخشید دوره های ttc هم شما برگزار می کنید

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز . آکادمی گام برتر جزء معدود مراکز آموزشی در استان قم می باشد که دوره های TTC را به صورت کاملا تخصصی و کاربردی برگزار می کند .

      همچنین میتوانید اطلاعات کامل دوره را در لینک ذیل مشاهده بفرمایید .
      https://gamebartar.com/1391/11/30/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B3-ttc.html

  26. با سلام
    فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مترجمی فرانسه هستم و در زمینه ی تدریس و کارهای اجرایی دارای سابقه کار هستم . در حال حاضر به دنبال موسسه ای هستم که مرا به عنوان سوپروایزر گروه فرانسه بپذیرد و کارهای این قسمت را به عهده ی من بگذارد . در این زمینه ایده های خوبی برای پیشرفت گروه فرانسه و در نهایت اموزشگاه دارم . درصورت تمایل از طریق ایمیل اطلاع رسانی کنید .
    با تشکر

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما همکار عزیز ، آدرس پست الکترونیکی شما برای ایجاد فضای مناسب برای همکاری های بیشتر تقدیم مدیریت مجموعه گام برتر شد . به زودی با شما از طریق پل ارتباطی که در اختیار ما قرار داده اید در ارتباط خواهیم بود .

  27. سلام اینجا خیلی خوبه مطالب مثبت داره بنراتونم قشنگو به روزه کلا خوبه گامبرتر

    1. سلام متاسفانه خیر ، چرا که آکادمی گام برتر بر آن شده تا آموزش زبان انگلیسی را که تخصص کاملی در آن دارد ، به مخاطبان خود ارائه نماید .

  28. خوشم میاد سایتتون به روزه / خیلی بنر قشنگی زدید برای محرم / آفرین به این توجه

  29. با سلام. چرا هرچی با شماره های آموزشگاه تماس میگیرم کسی جواب نمیده نکنه شمارتون عوض شده؟!

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز . شماره تماس آکادمی گام برتر تغییر نکرده و همچنان همان ۳ خط آشنایی قدیمی می باشد ! برای یادآوری شماره ها را برای شما دوست عزیز مجدد درج میکنیم
      ۳۷۸۴۰۴۴۱-۳۷۸۴۰۴۴۲-۳۷۸۴۰۴۴۳

  30. سلام ،باعرض خسته نباشید و تشکر زیاد برای زحماتتون.یه پیشنهادی داشتم اگر تو صفحه های اجتماعی(instagram, what’s app, telegram…) یه گروهی یا پیج دوستانه باشه خیلی خوب میشه هم مال اونایی که زبان رو تموم کردن خوبه هم اونایی که تازه دارن شروع میکنن، امیدوارم قبول بشه این پیشنهاد…

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز . ممنون از توجه شما به مجموعه گام برتر . پیشنهاد مفید و ارزشمند شما را دریافت کرده و به زودی عملی خواهیم کرد چرا که ما نیز به این موضوع واقف هستیم که حضور فعال در دنیای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی یک وظیفه سازمانی به شمار میرود . البته باید این نکته را هم یادآورشویم که آکادمی گام برتر در نرم افزار تلگرام دارای گروه اختصاصی می باشد .

        1. سلام مجدد خدمت شما دوست عزیز ، بر روی تصویر گروه تلگرام در صفحه اصلی وب سایت کلیک کرده و وارد گروه ما شوید … اگر مشکلی در عضویت داشتید میتوانید شماره تماس خود را در همین قسمت درج کرده تا ما شما را به گروه تلگرامی آکادمی گام برتر اضافه نماییم .

    1. با سلام خدمت شما زبان آموز عزیز ، کلاس های بحث آزاد جمعا ۳۰ ساعت مفید برگزار می گردد .

  31. ممنونم ولی من خارج از ایرانم دسترسی فقط ب اینترنت دارم

  32. یه قسمت واسه پیام خصوصی هم بذارید ممنون میشم
    ان شاءألله موفق باشید

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما زبان آموز عزیز
      ممنون از ارائه نظر مفید شما ، به زودی این بخش را نیز در وب سایت تقدیم حضورتان خواهیم کرد .
      در حال حاضر می توانید با شماره سامانه پیام کوتاه آکادمی گام برتر به شماره ۳۰۰۰۵۹۲۷۸۴۰۴۴۱ به صورت خصوصی با مدیریت آکادمی در ارتباط باشید .

  33. وب سایت پویا و زیبایی دارید . تبریک میگم به شما که در دنیای مجازی هم فعال هستید .
    من از طریق وب سایتتون با گام برتر آشناشدم و در سال ۹۴ برای یک دوره ی نیمه فشرده وارد آموزشکاه شما میشم . امیدوارم همه چیز مثل وب سایتتون عالی باشه

    1. ممنون از اینکه مارو انتخاب کردید . بی صبرانه منتظر تشریف فرمایی شما دوست عزیز هستیم .

  34. ba salam khedmate modiriate mohtaram.
    ali rezvani hastam az italia.
    khedmatetan arz konam ke man 15 aban be iran ghom miam.va be moddate iek maho chand ruz dar ghom iran eghamat daram. dar surate niaz amade be hamkari be shekle tadrise khosusi ia omumi hazer mibasham. ba tashakkor
    ali rezvani daneshjuie doctoraie darusazi dar daneshgah università degli studi di pavia italia
    motevallede jazire sisil messina italia

    1. سلام دوست عزیز ، لطف بفرمایید و شماره تماس خودتون رو ، به واحد پذیرش ما اعلام کنید تا هماهنگی های لازم انجام گیرد .

  35. باسلام.من یکی از دانش آموزان آموزشگاه شما هستم و ترم ۴نیمه فشرده روتموم کردم اما report card خودمو دریافت نکردم.بهم گفتن بای از تو سایت نمره هامو ببینم.میشه راهنماییم کنین چطور میتونم کارناممو ببینم؟؟؟

    1. سلام و وقتتون بخیر . به زودی منوی اصلی دریافت report card رو در صفحه ی اصلی مشاهده میکنید و میتونید بر روی اسمتون کلیک کرده و report card مخصوص خودتون رو دریافت کنید .

  36. باسلام
    من از متقاضیان برگزاری دوره ویژه شاغلین در روزهای پنج شنبه و جمعه میباشم ، ولی نمیتوانم با تلفنهای ارائه شده تماس حاصل نمایم
    لطفا راهنمایی فرمایید .
    باتشکر فراوان

      1. سلام ، تصور میکردم آموزشگاه در تهران مستقر میباشد ، ظاهرا در شهر دیگری فعالیت مینمایید ، از بذل توجه شما متشکرم

        1. خواهش میکنم ، بله ما در استان قم فعالیت میکنیم . در خدمتتون هستیم . امیدوارم هر کجا که هستید موفق باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *